2011. május 10., kedd

„SZEGFŰKITŰZŐ”

Vintage elegancia napjainkban

Nektek mi jut eszetekbe, amikor a képekre néztek? Nekem egy kicsit nosztalgikus érzés, hiszen rég voltam esküvőn. Hajdanáról bevillan egy kép, amikor egyik unokatestvérem mondta ki a boldogító igent, és a vőlegény zakójára próbáltak ráapplikálni egy kis csokrot, ami az istennek se akart ott maradni.
És most itt van egy jó példa, hogy nem csupán kézfogó alkalmával lehet mindezt használni, hanem egy hétköznapi outfitet is nagyszerűen feldobhatunk vele. Milyen könnyelmű kijelentés ez,hiszen biztos, hogy senki nem venné fel Magyarországon. De egy elegánsabb alkalomkor szerintem bevállalható kiegészítő és biztos, hogy nem mondják majd a viselőjére, hogy mennyire stílustalan, szürke egér. Természetesen annak ajánlom, aki tudja viselni és a stílusától nem áll messze a városi dandy look.





 

5 megjegyzés:

  1. nekem ez jut eszembe róluk:
    http://www.hgtv.ca/HomeHeist/
    a szőke srácnak mindig egy fél virágoskert lóg a mellkasán:D

    VálaszTörlés
  2. Úristen Colin és Justin!! Imádom őket!!:)) Nagyon jó a post, nekem a gyöngytyúk tollas tetszik;) :)))!
    Pusssz
    J.

    VálaszTörlés
  3. Biztos tudnom kellene, de kérlek magyarázd meg,milyen is az a dandy look???:)

    VálaszTörlés
  4. a virág szép, a szekfű nem a kedvencem. a dandy look viszont igen! :)

    VálaszTörlés