2011. október 10., hétfő

Férfi részleg a Látomásban -FRIDAYS WEAR -


A legutóbbi nyíltnap alkalmával én is ellátogattam a LÁTOMÁS exkluzív férfi showroomjába. A Klauzál térnél megbúvó nagyon hangulatos kis üzlet, igazi felfrissülés annak, aki már unja a plázák nyomasztó világát.
Kitűnő választás olyan srácoknak, akik szeretik a sportos, laza stílust keverni a klasszikus eleganciával. Főképp az őszre koncentrálva, a kínálat sötét színekből állt, úgymint hamuszürke, fekete, sötétkék. Aki nem szeret boltról boltra járni és minden egyes darabot máshonnan beszerezni, az itt tetőtől-talpig felöltözhet, hiszen az alapdarabok mellett helyet kaptak a különböző kiegészítők is; úgy mint egyedi cipők, ékszerek, sálak, övek , táskák. Legyen az nappali vagy esti viselet, itt mindkét napszakhoz ki tudjuk választani a megfelelőt.







Két zakó között hezitáltam, de végül a gyűrű mellett döntöttem:)


Mostanság egyre több apró kiegészítőt zsákmányolok, és szinte rögeszmémmé váltak a különböző furcsa gyűrűk. A showroomban találtam rá legújabb kedvencemre. Ez a designer darab igazán egyedivé teheti még a legegyszerűbb farmer-póló összeállítást is. Ajánlom mindenkinek.





További info: www.latomas.hu






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése