2012. október 5., péntek

Fashioniszták Budapesten VII.

Nagy örömmel  üzenem az utcai divat rajongóinak,hogy újraindult velem a street fashion rovat a Modellonline.hu-n :) Minden héten szétnézünk a belvárosban,és lefotózunk mindenkit, aki egyedi, stílusos és csodás ruhában találunk. Érdemes majd követni az oldalt, hiszen naponta újabb és újabb fashionisztát leplezek le, nemtől és kortól függetlenül:) Sőt ajándékok is várnak a legjobbakra, akit kiválasztok!
Legyetek minden nap divatosak!

Gyuri 25 éves
Élére vasalt nadrág, csokornyakkendő és ballonkabát,- na erre mondom, hogy valaki fess. Végre rátaláltam a modern dandy srácra, aki tökéletesen ötvözi a klasszikus eleganciát modern részletekkel, megtartva az úriember külső makulátlan stílusjegyeit. Megnyugtató, hogy nem kell Európa divatvárosaiba utaznunk ahhoz, hogy találjunk sikkes fiatalokat, bár itthon még nagyítóval kell keresni,de optimista vagyok!
Talán soknak tűnhet a férfi clutch (borítéktáska ), és eddig csak fashionisztáknál láttam, de úgy érzem az ormótlan csúnya laptoptáskák ideje lejárt. Nem feltétlen kell személyi számítógépünket ócska poliészter zsákba bújtatni, ha vannak csodaszép, stílusos darabok. Kivételesen én voltam a fotós, de úgy érzem remek street style kép lett.
Nektek, hogy tetszik?
fotó: CHABY SMIZEDIVAT
ballonkabát:H&M
csokornyakkendő: saját készítés
ing:VINTAGE
kardigán:BURTON
nadrág:H&M
cipő: ZARA
clutch: ZARA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése