2012. december 4., kedd

Divatbloggerek a Corvinus Egyetemen


Fashion Eve –Beszédes viselet
November 20-án került megrendezésre a Fashion Eve névre keresztelt esemény a Corvinus Egyetemen. Célja az volt, hogy egy kis bepillantást engedjen a magyar divatélet kulisszái mögé. Amikor Bence - az esemény megálmodója és szervezője-, elárulta, hogy a „magyar divatbloggerek krémjét” gyűjti össze a Beszédes viselet című előadáshoz, még nem sejtettem ,hogy köztük leszek én is:)
Belépve a  Corvinus hatalamas előadótermébe, őszintén szólva egy kicsit megijedtem, hogy ilyen könnyedén rábólintottam a felkérésre….., de bátraké a szerencse :) 
A tömeget látva nem maradt kétségem afelől, hogy az emberek kíváncsiak 'ránk', divatbloggerekre vagyis Juditra, Festyre , Dorkára ,Bencére és rám.
Némi adásszünet és máris kérdések kereszttüzében találtam magam, melyet Krisztina a Glamour magazin főszerkesztője szegezett felénk. Aki eljött az némi ízelítőt kapott a virtuális életünkből. Elárultuk,hogy nem minden 'fenékig tejfel' és igenis sok idő, energia, szorgalom,kitartás és sok munka szükséges ahhoz, hogy valaki elismert divatbloggerré váljon.

Bloggerek kereszttűzben: 
Bence(bencecsalar.com), Dorka(thesense),Judit(plussizelife),Festy(Festyinstyle), és jó magam:)

Visszagondolva arra, amikor elkezdtem írni ezt az elektronikus-vizuális naplót, álmodni sem mertem volna, hogy egyszer majd sok ezren fogják olvasni és egyáltalán más is láthatja azt, amit nap mint nap posztolok. Mindez akkor vált valósággá, mikor több e-mailet is kaptam az olvasóimtól ; ezek szerint rajtam kívül más is követi a Smizedivatot. Outfitekről készült fotóimat eleinte nem is töltöttem fel a blogra, hanem azonnal nemzetközi színtérre vittem. Mi volt ennek az oka?- egyszerű a válasz, úgy éreztem ott sokkal jobban megértenek és esetleg több pozitív visszajelzést kaphatok a stílusommal kapcsolatban. Mivel Magyarország kevésbé nyitott és bármiféle innovatív megmozdulást előítéletekkel fogad, így ez nem volt kérdés.
Köztük ezt is boncolgattuk az előadás során, és bloggertársaim is megerősítettek ebben. Az előadáshoz társult egy kiállítás is ahol több hazai blogger stílusát tekinthették meg a kíváncsi szemek.

Remélem aki eljött az jól érezte magát és sok hasznos infóval távozott de azok számára is van egy jó hírem, akik nem értek rá; ez csak a kezdet volt, ugyanis a közeljövőben még várható hasonló kerekasztal-beszélgetés.
Mégegyszer szeretném megköszönni Csalár Bencének, aki ezt az egészet megálmodta és tett a blogger-ügy érdekében egy hatalmas előrelépést. 


BESZÉDES VISELET KIÁLLÍTÁS,ahol az én stílusomat is szemügyre vehették


képek: smizedivat, thesense, glamouronline

1 megjegyzés:

  1. Bár en úgy gondolom meg a meghívott bloggerek között is van olyan (természetesen nem rad gondolok) aki az egyediséget vagy merészséget félre értelmezi és magára aggat furcsa, ódivatú, vagy nevetséges ruhadarbokat, amelyek egyáltalán nem illenek az alkatához és amikor ezt megemlitik neki akkor a magyarok prüdériájára hivatkozva kéri ki magának, hogy ő csak "stílusos"

    Szerintem inkább ez a gond a magyar divat élettel és nem az ahogy az emberek ehhez viszonyulnak...

    VálaszTörlés