2013. június 2., vasárnap

◄ O U T F I T 2 0 1 3. 0 6 . 0 2. SPORTMEZ MIX


Talán nem gondoltátok volna,de az én agyam kicsit olyan mint egy divatmagazin;folyamatosan újabb és újabb outfitek jelennek meg benne. Amint megpillantok egy üzletben,vagy valakin egy tetszetős ruhadarabot,máris különböző szettekbe képzelem, mintha lookbookot lapozgatnám.
Az egyik ilyen dolog ami már hónapok óta foglalkoztat,az a nagy feliratos,sportmezre emlékeztető színes póló.Nagyjából most jutottam el odáig hogy bele tudtam képzelni egy szettbe,így hát ideje volt a beszerzésnek.Na de merre tovább?A boltokban eddig nemigen lehetett hozzájutni,ezért kinyitottam a végtelen mélységű gardróbszekrényemet:nézzük mi lapul a hátsó sorban.És íme:némi hajtogatás és hajtépés után erre a tökéletes kb 6 éves darabra bukkantam!
És a kellő ráhangolódás után már ti is láthatjátok a végeredményen,hogy régi vintage ruhákat is milyen remekül lehet a mai trendeknek megfelelően kombinálni.

Úgyhogy az én tippem a mai napra:
Turkálásra fel!Otthon!




OUTFIT
motoros bőrdzseki: H&M
fehér ing: VINTAGE
óra:CASIO
nadrág:H&M
nyomott mintás póló: VINTAGE
bakancs: VINTAGE
szegecses nyaklánc:H&M
szemüveg:H&M



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése