2014. április 21., hétfő

◄ O U T F I T 2 0 1 4 .0 4 . 2 1. Toni & Guy Fashion Week Budapest I. outfit


Íme itt az első outfitem, amit a Toni & Guy Fashion Week Budapest-en viseltem. Ez alkalommal a kényelmes darabokat részesítettem előnyben, úgymint a szürke pamutpulcsi, leggings-rövidnadrág kombo. A 90-es évek életérzése most nagyon elragadott, nem hiába, hisz akkor születtem. Sajnos fénykorában nem tudtam kiélvezni minden esszenciáját de most hiánytalanul bepótolom :) A vicces, mókás feliratok nemcsak akkor de a 2014-es szezonban is menőnek számítanak. Én erre az arany színben tündöklő NICE HAIR feliratú pulcsira az egyik kedvenc online márkámnál az www.ALEX&CHLOE.com-nál bukkantam rá. Imádom a swag-es cuccaikat. Üzenj te is a világnak ezekkel a "fake"feliratokkal !!! 
Szettem másik kulcsdarabja a leggings-short kombináció, ami gyakran kiveri a biztosítékot az embereknél. Ezt még a tavalyi nyaralásom során vettem és abszolút nem bántam meg,hiszen nem egy mindennapi darab. Malagán találtam rá a Zarában és már akkor tudtam hogy itthon nem fogom megkapni ( tudjuk jól milyen hiányos a hazai kínálat). 
Mindezeket úgy formáltam utcai viseletté, hogy  egy elegáns, fűzős bőrcipőt és egy motoros bőrdzsekit húztam , a derekamra pedig apa vintage kockás ingjét tekertem.

...és annyira örültem, amikor meglepett a Fashion Week Budapest szervezői és a Dolce Gusto egy névre szóló kávésbögrével, így az egész rendezvény alatt Chaby-s kávét ihattam:)  Isteni finom volt a vaníliás latte macchiato. Köszönöm


A fantasztikus fotókért pedig külön köszönet Gregus Máténak. (Mate Gregus Photography)
____________________________________________________________
Here is my first outfit which i wear at Tony &Guy Fashion Week Budapest. This time I decided to wear comfortable pieces like grey sweater and leggings with a short. I really like the 90's, maybe 'cause I born in the 90's. It's 2014 and funny t-shirts are still on board. I found this amazing piece at www.ALEX&CHLOE.com. I love these swag pieces. Send a message to the world with these funny printed tshirts!
Another main part of my outfit is the legging-short combination. I bought it last summer and I don't regret anything. I found it in Malaga at a Zara shop, and I knew I'm not gonna get it in Hungary... To create my outfit perfect I chose my father's shirt, my fav jacket and my elegant leather shoes.
I was so happy to have a cup with my own name on it, thanks to Dolce Gusto and Fashion Week Budapest organizers. The vanilla latte macchiato tastes amazing.
Thanks for amazing photos to Máté Gregus. (Mate Gregus Photography)

Ha tetszett a bejegyzés követhettek  
FACEBOOKon |  INSTAGRAMon| TWITTERen  | LOOKBOOKon  | CHICTOPIAn
OUTFIT

swag4u cap: H&M swag collection
white shirt: ZARA
Nice Hair sweatshirt:www.ALEX&CHLOE.com
leather biker jacket:H&M premium collection
leggings with short: ZARA
gold watch: www.CASIO .com
b&w checked shirt: VINTAGE
leather shoes: H&M
goodies bag: NUBU / TGFWB


















4 megjegyzés:

  1. Oh my, I adore you!

    www.style-trigger.com

    VálaszTörlés
  2. Good outfit!! Looks great!! I love the leather jacket is perfect :-)
    Greetings.


    http://diamondconestilopropio.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés
  3. Awesome pics! :)

    Greeting from Poland. ;)

    VálaszTörlés