2014. július 23., szerda

◄ O U T F I T 2 0 1 4 .0 7 . 2 3 . FESTIVAL SEASON


Egy remek napot tölthettem el a parndorfi Designer Outlet-ben, ahová ismét meghívást kaptam. A téli kiruccanáshoz hasonlóan most is 3 bloggertársammal együtt indultunk útnak. Nagyon vártam ezt a napot,hiszen a Summer Sale alatt hatalmas akciókról suttogtak és itt rengeteg a kiváló designer üzlet...talán így értitek az izgalmam okát:)

Négy témát találtunk ki, amelyek a nyári szezonhoz illenek és mindehhez tökéletes helyszínt nyújtott az Outlet, ahol minden megtalálható.


Nyakunkon a fesztivál szezon, ezért elsőként úgy gondoltam ehhez nyújtok némi inspirációt. Laza kényelmes darabokat választottam, melyek jól kombinálhatóak egymással. Másfelől a rétegek könnyen variálhatók, ha kedvünk úgy tartja. Ez remek választás akár nappalra de az esti koncertek idején is, amikor kicsit hűvösebbre fordul az idő. Azonnal beleszerettem a farmerdzsekibe és az Ipod tartóba amikor megláttam a Philipp Plein üzletben. Ezekkel a kiegészítőkkel bárki menő lehet, mint egy rockstar. Festy(Festy in style-vel pedig irány a SZIGET :)
A fantasztikus fotókat pedig Gregus Máténak (Mate Gregus Photography)  köszönöm.



Outfit

sunglasses: FOSSIL
denim jacket: PHILIPP PLEIN
t-shirt: LEVIS
checked shirt: VANS
jeans: DIESEL
shoes: VANS
Ipad case: PHILIPP PLEIN


Ha tetszett a bejegyzés követhettek  
FACEBOOKon |  INSTAGRAMon| TWITTERen  | LOOKBOOKon  | CHICTOPIAn





1 megjegyzés: