2011. október 28., péntek

◄ O U T F I T 2 0 1 1 . 1 0. 0 5. Autumn casual...

Felavattam az új szerzeményemet a khaki színű H&M parkat. Legutóbb a glamouronline- on írtam róla, mikor is összeválogattam 2011/ősz (trendelőrejelzés)  kulcsfontosságú ruhadarabjait, most pedig máris beszereztem egy kitűnő vétel alkalmával, leárazottan. Rögtön összekombináltam az Oxford cipőmmel, melynek szintén különleges története van.

H&M parka





parka: H&M
ing:VINTAGE
nyakkendő:H&M
nadrág:ZARA
öv: ALTEREGO
zokni:H&M
oxford cipő:VINTAGE




5 megjegyzés:

  1. Annyira feldobja a szettet az a színes zokni. Ja és nagyon tetszik a hajad.

    VálaszTörlés
  2. úúúú durván jó a hajad!!

    VálaszTörlés
  3. Köszi:)szerintem is , pont azért jó egy mintás vagy színes zokni, hogy kiemelje a cipőt, ezáltal lesz karakteres az összhatás!

    VálaszTörlés
  4. Your style is insane! Love it . Already following you

    Salvador Eljure
    Neon Delirium

    VálaszTörlés
  5. love the parka! and i really love ur blog, following u ;)

    http://thewild-swans.blogspot.com

    VálaszTörlés