2012. január 6., péntek

Kiszámíthatatlan divat



Végre megérkezett az ASOS.com-ról az órám, melyre már olyan régen vágytam : egy vintage arany Casio.
Biztos mindenki emlékszik a rendszerváltás utáni időkre, amikor apa, anya és nagybácsi kezén kizárólag Casio óra díszelgett. Legmenőbbnek számított a számológéppel kombinált verzió, kaucsuk szíjjal, de természetesen a fémszíjas ezüst és arany sem volt ciki. Hát igen, sokakban talán nosztalgiát ébreszt, de 1-2 évtized múltán most újra feltámadt hamvaiból a retro Casio megannyi formája.  Kedvünk szerint csemegézhetünk a különböző méretű, formájú és színű szocreál csodák között. Persze nem  is olyan egyszerű hozzájutni, mint ahogy azt gondolnánk, hiszen Magyarországot  szokás szerint lassabban csapja meg a divat szele. Alaposan körülnéztem az itthoni üzletekben és elszomorító volt , hogy egyáltalán nem lehet kapni , sőt előrendelni sem ezt a  típust.  Ezért is jó interneten rendelni, bár nem vagyok ennek a híve de szó mi szó a külföldi piacon minden beszerezhető, voltaképpen két kattintás az egész.







fotó: asos

7 megjegyzés:

  1. Jól néz ki. Bár nekem (ha fiú lennék) ennyit valószínűleg nem érne meg. Az arannyal annyira nem vagyok kibékülve.

    VálaszTörlés
  2. Az elején én sem voltam kibékülve az arannyal de lassacskán megszerettem :):):) és az óra örök darab, még ha retro is:-P

    VálaszTörlés
  3. abban igazad van, hogy az óra orok darab! ;) nekem is hasonlo arany casio oram van, es nagyon birom ;))

    VálaszTörlés
  4. we have the same watch :) <3 retro casio!

    VálaszTörlés
  5. nice watches at reasonable prices,
    got the gold one, and gonna get a silver one soon.

    VálaszTörlés