2013. május 24., péntek

◄ O U T F I T 2 0 1 3. 0 5. 2 4. BIKER


Ha már ilyen rossz idő lett akkor itt az alkalom egy új outfit bejegyzésre. Csak halkan súgom meg, én valójában örülök ennek a hűvös időjárásnak,mert így fel tudtam kapni a motoros bőrdzsekimet. Idén sajnos kb. kétszer volt rajtam úgyhogy nagyon sajnáltam hogy a szekrényben árválkodott mindezidáig :( Ez az outfit ismét egy kicsit kontrasztosra sikerült, hiszen a bőrdzseki és a kerek fazonú napszemüveg a 80-as éveket, míg a fekete nagy feliratos pulcsi és színes sneakers a sportos hatást erősítik. Úgy tűnik nem tudok elszakadni gyerekkorom kedvenceitől :) 
Plusz ráadásként két remek OUTFIT GIF-et is készítettem, csakhogy ne búslakodjunk ebben a borongós időben:-D 


A káprázatos fotókért köszönet Judy-nak :) (Judit Kocsis Photography)








OUTFIT
motoros bőrdzseki: H&M
pulóver: RESERVED
szatyor: USE UNUSED
óra: MICHAEL KORS
nadrág: GEOX



fotók:(Judit Kocsis Photography)
GIF: saját (smizedivat)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése